luni, august 25, 2008

O duminica plictisitoare!

Parea o zi superba cand m-am trezit de dimineata: Soarele stralucea, iar pe cer nici macar un nor. Dupa o finala minunata oferita de reprezentativele de baschet ale Spaniei, respectiv Statelor Unite ale Americii, am pierdut cateva ore bune in fata monitorului navigand pe internet pentru a descarca ceva muzica si a vedea ce mai e nou prin minunata noastra patrie. Trebuie sa recunosc ca o buna perioada de timp am jucat cu ardoare si Nba 08 incins de fantasticul ultim act din cadrul competitiei de la Beijing. Apoi, lipsit de orice fel de ocupatie interesanta, am iesit pe afara cu prietenii aflati in aceeasi stare ca si mine. Dupa o lunga perioada de "pierdere de timp" am intrat in casa pentru a urmari derby-ul acestei etape care s-a incheiat, iarasi, cu un rezulatat nedorit pentru mine. Asadar, o zi "perfecta"!

Niciun comentariu: